15 Şubat 2009 Pazar

İNTERNET KAFEDEN WEBCAM ÇALMAK


en son ortaokuldayken bir şeyler çalmıştım . e tabi insan apo,caner gibi "natural born thief" adamlarla aynı sınıfta olunca bu çok normal. liseye başlayınca hırsızlığa tövbe ettim ve o günden sonra hiç hırsızlık yapmadım.ama evimde internet olmayan ve internet kafelerde sürttüğüm şu günlerde içimdeki hırsılık refleksini kamçılayan bir durum var;webcamler!!
bendeki webcam güya 3 megapiksel ama görüntü kalitesi vga kameradan bile daha kötü.bir eem öğrencisi olarak bu duruma teknik bir açıklama getiremiyorum.tek mantıklı açıklaması sanırım webcam 3 megapiksel değil,alırken dürtüldüm. internet kafelerin klasik a4tech webcamlerinin görütü kalitesi gerçekten çok iyi, bir adet satın almayı düşünüyordum."lan evinde net yok götüne mi sokacan " demeyin. eğer haziranda bütün derslerimi geçmiş olursam eve yeniden net bağlatacağım.
internet kafelere çocukluktan kalma büyük bir nefretim var, nedenini tahmin edersiniz para, amele ortam vs... onlara bir zarar vermek istiyorum ve bunun da en güzel yolu sanırım birinden webcam çalmak. şu an oturdugum yerdeki webcamin masaya vidalı olması bu dürtümü tetikledi adeta. akılları sıra çakallık yapmışlar:=) ama zamanı gelince ; yani eve interneti bağlatınca buraya son kez yanımda tornavidayla geleceğim, bu masaya oturacağım ve bu webcami çalacağım.şimdi çalamam çünkü buraya muhtacım şu sıralar...

hepinizi kocaman öpüyorum sitemizin değerli!! okurları.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

SİTE İSTATİSTİKLERİ