5 Şubat 2009 Perşembe

BİR BAŞARI ÖYKÜSÜ


Normalde staj yapacaktım ama işyeriyle konuşup naylon hale getirdim stajı,derslerin de hepsini geçince artık keyif yapma zamanının geldiğini farkettim ve oturdum FM 2009 un başına
İlk başta Man. City ile başlamıştım fakat acemiliğimden dolayı ligin ortalarında kovuldum ve yeni teklif gelene kadar tatile çık moduna getirip ümitsiz bir şekilde beklemeye başladım.Mantıklı düşünmek gerekirse hayatında bir takım çalıştırmış ve onda da bütün maddi imkanlara rağmen takımı mahfetmiş birini kim ister ki?Bu ümitsizlikle Bilgisayarı öylece bırakıp WC ye gidip içimi döktüm :D geri dödüğümde ekran karanlıktı,ekran koruyucu girmişti sanırım,mouse'yi oynattığımda gözlerime inanamadım,Newcastle United'la anlaşmışım.Hem sevinç kapladı içimi hemde korku,çünkü City'nin o devasa bütçesine rağmen başarılı olamayan bir insan bu ufacık bütçeyle ve çoğu yıldızı satılmış hurda kadroyla nasıl başarılı olacaktı.
Hemen 19 a 19 luk bir scout buldum,20 ye 20 liklerin hepsini City e almıştım çünkü,oturdum ve oyuncu arama modunu açıp istediğim özellikleri yazdım ve listedeki oyunculardan en ucuzlrından gözüme kestirdiklerimle ilgili raporlar almaya başladım.Bazı usta arkadaşlarımızın oynatmayacağından emin olduğum fakat şu durumda yapabilecek başka bir şeyim olmadığı için mecbur oynatmak zorunda olduğum oyuncular buldum.Ben gençlere aşırı derecede güvenen bir insanım.Bu oyunda büyük takımlarda yakabilir böyle bir huy sizi fakat küçük takımlada Alex Ferguson yapar sizi.Bulduğum ilk oyuncu Celso Borges'di.Fiziği kötü tekniği orta bir oyuncuydu.Sezon sonuna kadar tam bir Hagi'lik yaptı takıma ve 2,500 000 sterline aldığım bu oyuncuyu Man. United'a 35,000 000 sterline sattım.Bunun gibi adını hatırlamadığım 7 genç oyuncu satarak sezon sonunda Lig'de 13. oldum fakat 230,000 000 gibi City'nin veremeceği bir bütçeye sahip oldum.
Bu parayla Agüero,Saivet,Bale,Sakho,Leo,Alexis Sanches,Lorenzo de Silvestry,Ustari gibi genç yıldızları ve adını duymadığınız alt yapılardan çıkan 5 tane yıldızı daha kadroma katıp,2.sezonda 5. oldum.Şu an 3.sezonumu bitirmek üzereyim ve ligdeArsenal ile çekişiyoruz bütün devleri dize getirdim.Man. United,Chelse ve Liverpool dan teklifler aldım fakat artık yeni takımım Newcastle United.Kupalar beni bekliyor.İşte gençlere güvenmenin getirdiği başarı.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

SİTE İSTATİSTİKLERİ