7 Ocak 2009 Çarşamba

PEYGAMBER SABRI BU


Galatasaray’da yaklaşık 1 yıldır sakatlığı nedeniyle sahalardan uzak kalan Uğur Uçar’dan müjdeli haber geldi. Halen Almanya’da doktor kontrolünde tedavisini ve çalışmalarını sürdüren Uğur, 29 Ocak’ta Florya’ya geliyor.
Şubat ayının ortasını bulmadan oynayabilecek duruma geleceğini belirten Uğur, "Ocak sonunda Florya’da idmanlara başlayacağım. 10 gün Cevat Güler nezaretinde çalıştıktan sonra arkadaşlarımla birlikte olacağıma inanıyorum" dedi.
Almanya’da her gün tedavi sonrası 25 dakikalık koşular ve ağırlık çalışması yaptığını belirten Uğur, "Dizimin dışında bütün vücudumu güçlendirmek için ağırlık kaldırıyorum. Takımdan uzun süredir ayrı kaldım ve futbol için büyük özlem yaşıyorum" diye konuştu.
Genç yaşta geçirdiği ağır sakatlığın kendisini çok etkilediğini belirten Uğur şöyle dedi: "Ne yalan söyleyeyim, takımdan uzak kaldığım zaman dilimi içinde sabır taşı olsa çatlardı. Ama ben düzeleceğim inancıyla, çektiğim acılara rağmen çalıştım. Sevdiğiniz meslekten uzun süre ayrı kalmak insanı çok üzüyor ve sıkıntılı günler yaşamasına neden oluyor. Psikolojik olarak çok yıpranıyorsunuz. Ama bu zor günlerin sonuna geldim. Allah bir daha böyle bir sakatlık göstermesin. Galatasaray formasını yeniden sırtıma geçireceğim gün benim doğum günüm gibi olacak."

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

SİTE İSTATİSTİKLERİ