6 Ocak 2009 Salı

FUTBOL MERAKLISI CLAUDIA


Arjantin'in dünyaca ünlü mankenlerinden Claudia Pasarelli, en büyük hayalinin futbolcu olmak olduğunu söyledi. Sıkı bir Boca Juniors hayranı olduğunu belirten Claudia, "Boca'nın maçlarını izlerken kendimi bazen sahada hissediyorum. Futbolcular sahada terlerken ben de tribünde terliyorum.
Eğer dünyaya bir kere daha gelme şansım olsa, kesinlikle futbolcu olurdum" dedi. Boca Jurniors'un elde ettiğ işampiyonluktan sonra arkadaşlarıyla birlikte günlerce sokaklarda eğlendiğini belirten 24 yaşındaki top-model, "Umarım bu başarının tekrarı gelir. Sabahlara kadar eğlendik. Hatta sevinçten kendimi bile kaybettim" yorumunu yaptı. Azeri asıllı Rus dolar milyarderi Selcuk Altunov ile uzun soluklu bir ilişki yaşadığını dile getiren Tangocu model, "Selcuk da benimle birlikte Arjantin'de yaşıyor. Onunla da sık sık maçlara gidiyoruz. Kendisinin futbolla pek alakası yok ama beni de hiç kırmıyor" dedi.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

SİTE İSTATİSTİKLERİ