4 Aralık 2008 Perşembe

YILIN SPORCUSU MICHAEL PHELPS !!!



dünyaca ünlü spor dergisi "sports illustrated" michael phelps'i yılın sporcusu seçti. pekin olimpiyatlarında 8 altın alarak kırılması nerdeyse imkansız bir rekora imza atan michael phelps aynı zamanda bu ödülü alan ilk yüzücü olma onuruna erişti.ödülü aldıktan sonra phelps "hayatım boyunca nasıl biri olduğumu hissettiysem, bu ödülü aldıktan sonra da aynı kişi gibi hissettim" diyerek ödülün hayatını pek fazla değiştirmediğini belirtti. "hayatım boyunca sevdiğim işi yapıyorum ve bu yıl kazanabileceğim ne varsa kazandım, bu yıl rüyalarım gerçekleşti ve şu an hayatımda hiç bir şeyin değişmesini istemiyorum" diyen phelps böylece daha uzun yıllar bu sporun içinde kalacağının sinyallerini verdi.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

SİTE İSTATİSTİKLERİ